HONDA VTR SPW Team Cabin
... máme to v genech
Honda VTR SPW Team Cabin, který závodil v 8hodinovém závodě v Suzuce v roce 2000, jel založen na modelu Honda VTR 1000 SP-1. Tento model je pro závodní účely upraven, ale pro lepší představu o výchozím bodu těchto úprav se podívejme na detailnější technické specifikace základního modelu Honda VTR 1000 SP-1:
Motor:
- Typ: 90° V-twin, čtyřtaktní
- Zdvihový objem: 999 cc
- Vrtání x zdvih: 98 mm x 66 mm
- Výkon: Původní model měl výkon okolo 136 koní (101 kW) při 9500 ot./min. Pro závodní účely byl motor pravděpodobně upraven pro vyšší výkon.
- Točivý moment: 105 Nm při 8000 ot./min
Převodovka:
- 6 stupňová
Podvozek:
- Přední zavěšení: Upside-down vidlice, plně nastavitelná
- Zadní zavěšení: Pro-Link s plně nastavitelným tlumičem
- Přední brzda: Dvojité kotoučové brzdy s radiálně upevněnými čtyřpístkovými třmeny
- Zadní brzda: Jednokotoučová brzda
Rozměry a hmotnost:
- Suchá hmotnost: Původní model vážil okolo 199 kg
- Kapacita palivové nádrže: Přibližně 18 litrů
Pro závodní účely, jako byl 8hodinový závod v Suzuce, byly motocykly často vybaveny speciálními závodními komponenty. To zahrnovalo upravený motor pro vyšší výkon, závodní výfuk, zlepšené zavěšení a brzdy, lehčí komponenty a speciální závodní software pro správu motoru. Detaily specifických úprav pro Team Cabin Honda by však vyžadovaly další specifické informace od závodního týmu nebo organizátorů závodu. Tyto úpravy mají za cíl zlepšit výkon, ovladatelnost a celkovou spolehlivost motocyklu v náročných podmínkách závodní dráhy.